perjantai 6. marraskuuta 2009

Desimals to animals




Äänestyksen kadonnut prosentti johtuu tietysti desimaaleista. Vaikka kadonneelle prosentille on olemassa järkevä selitys, minua se ärsyttää silti. Jos prosentti on kadonnut, niin on täällä tehty vastaavasti löytöjä. Rakennuksemme ympärille on tämän viikon aikana kaivettu vallihauta. Porat jyllää ja välillä räjähteleekin. Kaivauksista on tehty arkeologinen löytö: vanha öljytynnyri, joka näkyy tuossa kuvassa. Aika hieno, eikö totta? Nojaamaan asetettu lapio viimeistelee hienon kokonaisuuden.

Lupasin kertoa sadutuskeikkojen jälkeisistä fiiliksistäni. Olen vieraillut kahden viikon aikana invalidiliiton asukkaiden, monisairaiden vanhusten, dementoituneiden, sekä eri ikäisten koulaisten luona. Kaiken kaikkiaan olen tavannut 78 uutta ihmistä. Sadutuskirjani on täyttynyt lapsuuden muistoista, lemmikkieläintarinoista ja toinen toistaan villeimmistä seikkailuista. Keikkapäivät olivat työntäyteisiä, mutta aivan ihania. Olin ajatellut, että sadutusviikkojen jälkeen olen puhkipoikkirikki. Kävikin aivan päinvastoin. Sain tapaamistani ihmisistä virtaa ja iloista mieltä. Jokaisessa paikassa minut otettiin lämpimästi vastaan. Oli ihana nähdä miten ihmiset innostuivat ja tempautuivat tarinoiden maailmaan. Kyllä kannatti!

2 kommenttia:

  1. Paljon on pihalla myllätty,enkä jaksa odottaa avaamista ja lopputulosta! (vaikka alkutekijöissään hommat onkin...)

    VastaaPoista
  2. Toivoisi ihmisten enemmänkin kirjoittelevan mielipiteitään ja ajatuksiaan. Täällä todistetusti kuitenkin vierailee uteliaita. :)

    VastaaPoista